آهنگ جدید محسن لرستانی به نام به پهنای صورت براش گریه کردم
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 36
نویسنده : tara

متن آهنگ محسن لرستانی به پهنای صورت براش گریه کردم

همه توی خواب ناز وُ منم به فکرِ چشمای نازِ اون!!♪!
به یادِ روزایی که من، می رقصیدم هی با سازِ اون!!♪!
نفس گیرترین دقایق!♪!
نتونست، بمونه عاشق!♪!
بازم معرفت داشت!!♪!
بهونه نیاورد و روراست گفت: اونو می خواد!♪!
ازم معذرت خواست و گفت: خیلی مردی و شرمندتم..! اونو می خوام!!♪!
به پهنایِ صورت، براش گریه کردم!♪!
غمُ هدیه کردم، به قلبــــم!♪!
براش قرض کـــردم!!♪!
براش نذر کـــردم، بمونه!♪!
تا تسکین شه، دردم!♪!
اگه زیرِ چشام، گود افتاد!♪!
توی شهر چُو افتاد، که فلانی بی کس شـــد♪!
اگه دیدی، غرورم له شد!♪!
زندگیم مشکل شد، چون زمونه بر عکس شـــد!!♪!
اگه زیرِ چشام، گود افتاد!♪!
توی شهر چُو افتاد، که فلانی بی کس شــد!♪!
اگه دیدی، غرورم له شد!♪!
زندگیم مشکل شد، چون زمونه بر عکس شــد!!♪!
همیشه یه زخمی باهامه، که هیچ وقت دیگه خوب نمیشه!♪!
کسی جات نمیاد، چون انقدر مثلِ تو محبوب نمیشه نمیشـــه!♪!
چه جوری تونستی نمونی، تا من اشک نریزم؟!!♪!
خدا دیـــد، که مُردم! تا گفتی: خداحــافظ عزیزم!♪!
اگه زیرِ چشام، گود افتاد!♪!
توی شهر چُو افتاد، که فلانی بی کس شــد!♪!
اگه دیدی، غرورم له شد!♪
زندگیم مشکل شد، چون زمونه بر عکس شــد!!♪!
اگه زیرِ چشام، گود افتاد!♪!
توی شهر چُو افتاد، که فلانی بی کس شــد!♪!
اگه دیدی، غرورم له شد!♪!
زندگیم مشکل شد، چون زمونه بر عکس شــد!!♪!

 

آهنگ جدید محسن لرستانی به نام به پهنای صورت براش گریه کردم






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: